daar begint t gemieter al.... - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu daar begint t gemieter al.... - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

daar begint t gemieter al....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pauline

18 December 2009 | Duitsland, Düsseldorf

Vanwege de te verwachten drukte op de weg en de matige weersomstandigheden , iets eerder van huis gegaan , rond half 2.. Het was toch nog een aardig stukje rijden naar Dusseldorf, bovendien erg druk en dus file. Rond 16 uur bij de parkeerplaats, meteen in de shuttle, op tijd ingechecked en dan naar de gate voor de vlucht naar Amsterdam...die had om 18.15 moeten vertrekken maar er is zelfs nog geen vliegtuig onderweg vanuit Amsterdam, vanwege de slechte weersomstandigheden...pfft....hij gaat pas om 18.45 uit A'dam,en landt hier op zijn vroegst dus rond 19.50. Ons vliegtuig richting Singapore zou om 21 uur vertrekken vanuit Adam.... Gaan we dat halen, of wacht het vliegtuig op ons....het is nog onduidelijk....jullie gaan t nog horen...
Ach...een goed begin....

• 18 December 2009 - 19:11

Janny En Jean:

Hi alle "van Gamertjes",

Ja we moesten al aan jullie denken toen we hoorden van alle vertragingen op Schiphol. Heel veel succes toegewenst en.....alvast van harte proficiat met jullie trouwdag morgen!

• 19 December 2009 - 00:27

Pa:

Vanuit Duesseldorf naar Amsterdam? Waarom niet van Amsterdam naar Singapore? Mis ik iets?
    Hoop dat het allemaal toch nog goed komt.

• 19 December 2009 - 10:32

Pieter:

Inderdaad,begint "lekker",maar het zal best goed komen. En Arvin,nog bedankt voor je belletje.Tot horens.

• 19 December 2009 - 14:13

Pa:

Wat een pech! Het kan nu alleen nog maar leuker worden. Goede reis.