Langkawi en KualaLumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Langkawi en KualaLumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Langkawi en KualaLumpur

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pauline

25 December 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Langkawi , 24-12-09

Vandaag gaan we Island Hoppen. Langkawi bestaat uti allemaal kleine eilandjes, waarvan we er een paar bezoeken. We gaan met kleine bootjes,die een enorm vermogen blijken te hebben en worden letterlijk naar een eiland “gehopt” over de hoge golven en met enorm snelheid. Iedereen kleddernat van boord..camera nat…maar ach, wel gelachen.. Op het eerste eiland een duik genomen in een zoetwater-meer. Overal apen die komen kijken of er iets te eten te pikken valt. Het tweede eiland is een soort tropisch bounty-eiland met wuivende palmen, waar de boot het strand op vaart en je vanaf de boot tot je knieen in het water springt om aan land te kunnen. Hier even heerlijk genoten van de zon en daarna weer hobbeldebobbel en soaking wet terug naar de Legend of the Seas.
Op de boot nog even heerlijk relaxed op het deck gelegen om vervolgens op chic te dineren. Het personeel is overvriendelijk en beleefd, want dat scheelt voor de fooi. ’s Avonds nog een kaartje leggen en een drankje en dan rap naar de hut, want de wekker gaat om 5.40…poeh!

Port Kelang, Kuala Lumpur 25-12-2009
Heel vroeg uit de veren…Merry Christmas? Nou zo merry word je daar niet van, maar toch..Na het ontbijt gaan we aan wal, dan met de bus naar Kuala Lumpur, een kleine 1.1/2 uur rijden. We worden afgezet bij “Chinatown”, waar op kerstdag de winkeltjes gewoon open zijn. De kids slaan al gauw hun slag bij de zonnebrillen en horloges, echte nep! Dan door naar de Petronas Twin Towers, prachtig gebouw van 452 m hoog. Hier nog een paar uur geshopt in de mall en daarna terug aan boord om alvast koffers te pakken, want morgen gaan we alweer uitschepen om vanuit Singapore naar Borneo te vliegen.

• 25 December 2009 - 16:39

De "Geijseltjes":

Voor jullie allemaal hele fijne kerstdagen toegewenst! Het is nog een beetje wit bij ons, maar de sneeuw begint nu toch wel snel te smelten.

Groet van ons allemaal!

• 26 December 2009 - 10:21

Madre:

lieve luitjes, als jullie nou geen olifant(je) kunnen meebrengen, doe mij dan maar een apie. Als dat tijdens mijn vakanties (??????) maar bij jullie kan logeren. Baibai, Madre

• 27 December 2009 - 10:20

@.:

"Hut"? STATEROOM zal je bedoelen ;-)

Ja, die mall in Petronas is ff wat anders dan Zuidplein, toch??