In etappes terug - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu In etappes terug - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

In etappes terug

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pauline

08 Januari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

08-01-2010

Ons programma zit erop, nu in etappes terug. Vanochtend na het ontbijt opgehaald en naar Sandakan Airport gebracht voor onze vlucht naar KL. We waren er al achter dat Aziaten niet kunnen tellen en rekenen, maar het blijkt dat ze ook niet kunnen lezen...toch sneu. Stap je in zo'n vliegtuig, heb je bepaalde stoelen toegewezen gekregen..nee,dan gewoon ergens gaan zitten, totdat een stewardess naar je ticket vraagt. Opstopping van hier tot Tokyo en daar moesten we nou net niet zijn! Afijn , na de stoelendans toch redelijk op tijd vertrokken(nemen ze ook niet zo nauw) en rond 13.00 in KL aangekomen. Vandaar nog een uur(poeh!) met de bus en nog een stukje met de taxi, die de koffers eigenlijk niet mee kom nemen en dus met open kofferbak moest rijden, naar ons hotel, wat midden in Chinatown blijkt te zijn. Chinatown is een wijk van Kuala Lumpur en het is eigenlijk 1 grote markt met heel veel van hetzelfde, maar zo goedkoop, dat we daar best hebberig van worden (en Arie knettergek, omdat ie voortdurend zijn portemonnee moet pakken...onze Al Bundy) Nog even een hapje gegeten en dan is het tijd om een poosje uit te rusten. Morgen nog een poosje KL en dan 's middags richting Singapore en daarna richting Nederland. We zullen al die t-shirts die we hebben gekocht, maar aantrekken...het wordt afzien..brrrr

• 08 Januari 2010 - 17:01

Pieter.:

Nou dames en heren,maak de borsten maar nat hoor.De weersverwachting voor komende zaterdag en zondag liegt er niet om. Slecht weer met veel sneeuw,koude oosten wind met een gevoelstemparatuur van min 20 graden. Strooizout is op voor de Nederlandse wegen,ter compensatie willen ze de ondergesneeuwde wegen dan maar af gaan sluiten
    Zelfs de zout voor de friet is op de bon!!! Men strooit in Brabant met badzout ( dit is geen leugen ). Nou,jullie zijn voorlopig weer op de hoogte en mogelijk zien we jullie van het weekend. ( Zit het tegen dan volgend weekend maar) Toch? Met een Winters groet uit Oud-Beijerland.

• 08 Januari 2010 - 19:02

Madre:

ja zo gaat dat dan. Op een keer komt er een eind aan alle moois. Nou, voor ons hier is het de hoogste tijd dat jullie weer terug komen, want we missen jullie allemaal. En inderdaad, wat een extreem verschil in temperatuur zullen jullie moeten overbruggen. Maak je borst maar NIET nat, want dan is het nog kouder. Ik hoop van harte, dat jullie uit Duitsland thuis kunnen komen, want ooooooooooh !!!!!!!!!!Ik wens jullie een goede heimreise en hoop je weer op nederlandse bodum te begroeten.Liefs, Madre

• 08 Januari 2010 - 20:02

Ingrid:

Een hele goede terugreis en inderdaad heel veel succes met de jetlag en de enorme temperatuur verschillen! Als het zooooooo goedkoop is in Chinatown koop dan in ieder geval heeeeeelll veeeel mutsen sjaals en sarongs. Kan je allemaal over elkaar heen trekken!! Hebben jullie vast en zeker nodig!!! Tot gauw

• 09 Januari 2010 - 09:50

Annelies:

De cavia's wachten met smart op jullie, want het voer is op...

Tot gauw!

• 09 Januari 2010 - 13:55

Geijseltjes:

Bedankt voor jullie prachtige verhaal. Moet geweldig zijn om meegemaakt te hebben. We kijken ernaar uit jullie weer te zien in Papendrecht. Voorspoedige terugreis toegewenst vanuit een ijzig Nederland.

• 09 Januari 2010 - 23:17

@.:

Bon voyazjie! Het is wel mooi geweest zeker? ;-)