Oost,West.....thuis best? - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Oost,West.....thuis best? - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Oost,West.....thuis best?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pauline

10 Januari 2010 | Nederland, Papendrecht

Tja, aan alles komt een einde, dus ook aan deze heerlijke reis. We zijn weer veilig thuis, na een voorspoedige reis. Gisteren al op tijd uit Kuala Lumpur vertrokken voor de vlucht naar Singapore. Daar een tijd gewacht op de vlucht naar Nederland, maar als je dat van te voren weet, stel je je daar op in, dus kaarten bij de hand, laptop, even hapje eten, en ja..dan vliegt de tijd. We vliegen om 01.25, dus het valt niet mee om wakker te blijven en als je dan eenmaal in het vliegtuig zit, valt het niet mee om te slapen...stom gedoe! Maar gelukkig gaan we op tijd de lucht in en geen gehannes op Schiphol. We waren voorbereid op slecht weer, maar dat valt gelukkig alles mee. Ook de vlucht naar Dússeldorf verloopt goed, bus naar de parkeerplaats staat klaar, auto's staan klaar(met 15 cm. sneeuw erop) en de terugrit naar huis gaat ook gesmeerd...tja en dan..home sweet home! Heerlijk om weer thuis te zijn! Heel even genieten van een schoon en opgeruimd huis, snel de post bekijken en dan gaan er her en der wat koffers open en binnen 5 minuten verandert uw huis in een uitdragerij! Zonder sorteren alles in de was, er is geen haast bij, want voorlopig kunnen de topjes en korte broeken wel weer achter in de kast.
Arvin loopt zenuwachtig op Chelsea te wachten, Carmen heeft besloten nog maar even te gaan tennissen, Suzanne en Lizette geven het op en vallen in slaap en wij? Wij laten alles onder het genot van een glaasje nog eens de revue passeren...Na een lange voorbereiding hebben we een heerlijke reis gehad. Alles is gladjes verlopen, behalve dan de gemiste vlucht op dag 1, maar verder geen gekke dingen, alles klopte, geen zieken, geen blessures..het ergste was een splinter in Kyra's vinger, valt mee toch? We hebben onze tijd daar ten volle benut, we hebben enorm veel gezien en gedaan en enorm weinig geslapen...maar sjonge, wat was het GEWELDIG!!!. De kinderen hebben ook met volle teugen genoten en alle indrukken en belevenissen opgeslagen op hun harde schijf. We zijn heel blij dat wij hen dit hebben kunnen meegeven, dat neemt niemand hen meer af. Ik wil hierbij mijn blog afsluiten voor wat betreft deze reis.
Suzanne, Arvin, Carmen, Lizette en Kyra : Het was KEIGAAF! Ik denk dat jullie dat ook zo hebben ervaren. Meiden en jongen, WE ZIJN TROTS OP JULLIE! Ennuh morgen...kip met rijst!?

• 10 Januari 2010 - 16:19

Conny:

Hey girl, niet alleen jullie hebben genoten, ook wij hebben hier heerlijk mee kunnen genieten van jullie ervaringen en belevenissen. Dank hiervoor, je stukjes waren geweldig. Tot morgenavond. xxx

• 10 Januari 2010 - 17:07

@.:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk en hartelijk welkom thuiz!

@.

• 10 Januari 2010 - 19:51

Marry:

Fijn dat jullie weer gezond thuis zijn. Jullie hebben heel wat om op terug te kijken.
    We spreken jullie snel, eerst maar weer eens wennen aan het Nl klimaat en uitrusten.
    Groeten van ons.

• 10 Januari 2010 - 20:33

Ingrid:

Fijn dat jullie goed thuis zijn aangekomen. Weer over tot de orde van de dag, maar......met een enorme ervaring rijker. Straks nagenieten met de foto's

• 10 Januari 2010 - 21:45

De Jongetjes:

Lieve allemaal ! Wat fijn om te lezen dat jullie weer veilig thuis zijn ! Het was erg leuk om de reisverhalen te lezen en heerlijk dat jullie dit aan de jongens hebben kunnen geven. Soes nog maar even lekker na, de maandag staat al bijna voor de deur ! Goedenacht.

• 12 Januari 2010 - 21:01

Madre:

awwel, dan ook maar mijn laatste reactie. Jullie hebben zojuist mijn huissie verlaten. Wat was ik blij jullie allemaal weer gezond en wel te zien. En dan nou maar weer proberen "gewoon"te leven. Is toch weer ff anders. Nogmaals : ik heb meegenoten met jullie en ben mee op reis geweest. Op en keer zie ik de paar foto's wel, die je hebt genomen.Tot die tijd: veel liefs van jullie ouwe moeder en oma.