Dag 7/ Antilope Canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Dag 7/ Antilope Canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Dag 7/ Antilope Canyon

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

02 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Page

Na een heerlijk ontbijtje in onze B&B in Page, rijden we op ons gemak naar de parkeerplaats, waarvandaan we met een truck naar de ingang van de (upper)Antilope Canyon worden gebracht. De canyon is meer een kloof in de rotsen met prachtige grillige vormen en heel bijzondere lichtval. Je kijkt je ogen uit. Hierna rijden we naar Lake Powell, waar we lunchen aan het water, om vervolgens naar de Horseshoe-bend te gaan. Na een lange, steile wandeling in de hete zon en door het zand, komen we bij het adembenemende uitzicht over de bocht in de Colorada River, diep beneden in de kloof. De wandeling meer dan waard. Beetje eng is het wel, maar toch gelukt om een foto te maken...pjoeee!