Dag 10/ Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Dag 10/ Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Dag 10/ Las Vegas

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

05 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag rijden naar Las Vegas. We willen via Zion NP rijden, maar komen daarvoor helaas tijd te kort. Wél nemen we een kijkje bij de Hooverdam. Wat een immens bouwwerk. De temperatuur is inmiddels van een prettige 24C in Bryce gestegen naar een bizarre 43C in Las Vegas. Aangekomen in LV kunnen we stellen dat het één grote kermis is: het gekste is niet gek genoeg en de herrie is oorverdovend. Wat een gekkenhuis! Bloedheet bovendien knetterduur. S Avonds opnieuw een verrassende ervaring: Cirque du Soleil! De show van Michael Jackson(One) is echt prachtig: wat een spektakel! Genieten!