Dag 11/12/13 Las Vegas en Death Valley - Reisverslag uit Kernville, Verenigde Staten van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Dag 11/12/13 Las Vegas en Death Valley - Reisverslag uit Kernville, Verenigde Staten van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Dag 11/12/13 Las Vegas en Death Valley

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

08 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Kernville

Na 1.1/2 dag in het knettergekke Las Vegas, zijn we blij de drukte te verruilen voor het rustige Pahrump, wat aan de rand van Death Valley ligt. Hier doen we een wijnproeverijtje en dineren we op stand. Heerlijk! De volgende ochtend vertrekken we op tijd om via Death Valley naar Kernville te rijden. Death Valley is ook weer prachtig, weer anders, maar ook zeker de moeite waard. We rijden mijlenver zonder ook maar iemand tegen te komen. Bloedheet hier, maar prachtig. Na Death Valley door naar Kernville, om daarvandaan morgen Sequoia NP te verkennen.