Dag 17/ van Silicon Valley naar Napa Valley - Reisverslag uit Napa, Verenigde Staten van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Dag 17/ van Silicon Valley naar Napa Valley - Reisverslag uit Napa, Verenigde Staten van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Dag 17/ van Silicon Valley naar Napa Valley

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

13 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Napa

Vandaag een enerverende en afwisselde dag. We beginnen in Silicon Valley, de wereldhoofdstad van de hightech, waar alle grote bedrijven als Apple, Facebook, Google, IBM, Intel en HP zijn gevestigd. We rijden langs een aantal gebouwen om vervolgens via de Golden Gate Bridge naar Pt. Reyes Seashore te rijden. Dit prachtige, niet-toeristische natuurgebied is echt adembenemend. We maken een wandeling langs de kliffen en zien hoe zeeolifanten spelen in zee, hoe een kalkoengier een konijn verobert. We zien zeehonden, pelikanen, uilen, marmotten, herten en roofvogels, echt geweldig! Hierna rijden we naar Napa, de wijnhoofdstad van California, waar we twee dagen verblijven.