Naar LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Naar LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Naar LA

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een prima reis via Londen naar LA, auto opgehaald en daarna afgeserveerd ingecheckt in ons hotel. Die fijne jetlag maakt, dat ik ondanks de vermoedheid, om 4 uur s nachts klaarwakker ben. Al vroeg op pad en na een ontbijtje bij de Subway, naar downtown LA. We stappen op een tour, die ons langs alle bizar grote en dure huizen van ' the rich and famous' in Hollywood Hills en Beverly Hills brengt. Ook Rodeo drive ontbreekt niet, dit is echt de PC Hooftstraat in het kwadraat. Na de tour gaan we met de metro naar de kust: Venice Beach. Prachtig strand, mooie boulevard, maar wat een rariteitenkabinet. Na een heerlijke thaise maaltijd, vallen we moe in ons bed. Morgen een behoorlijke rit voor de boeg.

• 28 Juli 2015 - 18:35

@.: