Joshua Tree NP - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Joshua Tree NP - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Joshua Tree NP

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

29 Juli 2015 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Vandaag een pittig stuk gereden van LA naar Lake Havasu. Daarbij dwars door Joshua Tree NP gereden en genoten van de bijzondere omgeving. In onze geairco-de auto merkten we het bijna niet, maar we zagen de thermometer toch oplopen naar 110F, wat rond de 44C is. Niet te harden dus...pfft.

• 29 Juli 2015 - 11:28

Pa & A:

We gaan je volgen. Rijden jullie in die mooie gele cabrio? Daar is onze cabrio, (een BMW 120i) maar een peuter bij. Wij hebben in 2000 ook zo'n reis van 10 dagen gemaakt van San Francisco via Yoshemite Park naar Los Angeles . Een grote Chevvie gehuurd. Pracht trip! Maar wat zijn de USA anders. Hier drink je echt geen bier in een 5 sterren restaurant uit een plastic bekertje. Veel plezier gewenst. Groet.

• 29 Juli 2015 - 16:31

Sylvia De Jonge:

Hee, wat leuk zo'n reisverslag. Kan ik het een beetje volgen he ! Kaartje erbij, hartstikke leuk.
    Fijn dat alles goed gaat en niet zeuren over de warmte, hier is het gewoon Herfst.
    Geniet daar en een dikke kus uit zonnig Rhoon (maar dat is een ernstig grapje)