Jaaa, we zijn er.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Jaaa, we zijn er.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Jaaa, we zijn er....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pauline

20 December 2009 | Singapore, Singapore

Tjonge..na een hele lange dag wachten in Amsterdam((de stad in kon niet gezien onze kleding..brr)uiteindelijk in het vliegtuig beland. Hopelijk is ook de bagage aan boord... 10527 km en 12 uur later na een zeer turbulente vlucht, geland in Singapore(Carmen erg beroerd en overgeven) bagage gelukkig ook aangekomen en daarna naar het hotel om een beetje bij te komen...morgen naar de boot, dus helaas weinig gelegenheid om Singapore te zien door die verloren dag....ach, we zijn er en dat is het belangrijkste. Hier rond de 30 graden en bewolkt, bij jullie sneeuw en vorst ?

• 20 December 2009 - 11:39

@.:

Nou, hehe. En laat nu de pret maar beginnen!

Enneh... nog van harte gefeli van de man en mij (zonder luizepaadje, dit i.t.t. 25 jaar geleden)...

GRRRRROETS
    @.

• 20 December 2009 - 11:48

Pa:

gelukkig. 'alles sal reg kom', zei blikoortje vroeger al. hier sneeuw en vorst. daar 30 graden. de wereld is raar verdeeld. maar dan is een reis naar een verre bestemming een goede programmering. morgen een goede voortzetting op de boot. we horen het wel weer. groet.

• 20 December 2009 - 14:22

Ingrid:

haha inderdaad bakken sneeuw!!Alles ziet wit!!Temperatuur van -2 ofzo. Veel plezier op de boot!!

• 20 December 2009 - 15:25

Sylvia De Jonge:

Fijn dat jullie er zijn ! Dat was een reis met wat hindernissen en hopelijk blijft het daarbij. Het sneeuwt hier echt ONGELOFELIJK ! Zo'n dik pak hebben we in jaren niet gehad. Wij zijn de hele middag buiten geweest en reuzachtige sneeuwpoppen gemaakt. De hele enthousiaste zijn nu nog buiten aan het voetballen in de sneeuw....... Dikke sneeuwkus van alle de jongetjes !

• 20 December 2009 - 16:08

Pieter.:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.De vakantie kan nu echt beginnen. Nog van harte met jullie huwelijksfeest.PS,Arvin: Feijenoord wint met 1-0 van Willem 2.

• 20 December 2009 - 19:26

Ine:

Hier heel veel sneeuw.
    Gelukkig winterbanden onder de auto. Hoe gaat het met Arie zijn knie?
    Geen last gehad van het lange zitten? Jullie zijn net op tijd vertrokken, nu nog meer vertraging.
    Veel plezier.

• 20 December 2009 - 20:48

Madre:

gelukkig aangekomen dus. Fijn. Niet fijn, dat Carmen zo beroerd was. Hoe kwam dat ? Als het dan nu maar over is. He liefie ? En inderdaad, het heeft hier de gehele dag gesneeuwd en er ligt dus een aardig laagje. Mijn geplande eetvisite is dus niet doorgegaan, want de wegen waren slecht. Andere keer dan maar weer. Jullie een goede cruise toegewenst. Lof joe all. Madre