Into the woods.. - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Into the woods.. - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Into the woods..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pauline

27 December 2009 | Maleisië, Kuching

Vandaag met recht "Van Gameren in the jungle"! Om 8.30 opgehaald en naar het Bako National Park. Eerst met een bootje een stukje over Zuid-Chinese Zee en vervolgens het tropisch regenwoud in. Het is warm en heel vochtig en we klimmen over smalle paadjes, boomwortels. Veel klimmen en dalen en vooral zweten en puffen.Het weer is niet zo geschikt voor "wildlife" blijkbaar(zeggen ze dat niet altijd?)We zien wat apen(Makaken) en een bijzonder soort zwijn, een varaan en in de verte een paar Probiscus apen( deze komen alleen op Borneo voor) Nadat Kyra is flauwgevallen aan het eind van de eerste trekking, nemen we een bootje terug naar het begin en daar wordt er geluncht. Na de lunch nog een tocht, iets minder steil, maar evengoed erg vermoeiend en zweterig. Heerlijk om te zien hoe iedereen ondanks dat met een big smile loopt. En ook geweldig dat iedereen elkaar een handje helpt bij de steile en gladde stukken. Gelukkig gaat het met Arie's knie ook goed, of dat vanavond nog zo is gaan we zien... Heerlijke, maar vermoeiende dag..

• 27 December 2009 - 08:53

Pieter.:

Hallo ,hier Oud-Beijerland.
    Het moet toch fantastisch zijn om zoveel mee te maken daar.Het is absoluut geen "luiervakantie",lees ik wel uit de verslagen. Geen dag om uit te slapen of effe bij te komen. Maar wel prachtig om te doen.
    Doeiii.

• 27 December 2009 - 10:17

@.:

Blij te horen dat er volop gesmiled wordt! :-)

• 27 December 2009 - 11:00

Madre:

Kyra, meissie, je had toch beter bij grootje kunnen blijven, denk ik. Nou volgende keer dan maar. In ieder geval niet meer zo flauw zijn. En iedereen veel sterkte met dat hete weer en al jullie geklauter, maar genietze. Madre

• 27 December 2009 - 12:16

De Jongetjes:

Hallo allemaal,

Net jullie laatste reisverslag gelezen en regelmatig moet ik wel een beetje glimlachen om jullie. Wel heerlijk zo met z'n allen op avontuur en dat je dan af en toe wat anders eet dan normaal en soms een appelflauwte krijgt, wat geeft het ! Leuk geschreven Pauline, het is net of we erbij zijn. Op het ogenblik schijnt in Rhoon de zon en Ruud is de badkamer aan het schrobben, vrolijke 3e kerstdag !

• 27 December 2009 - 15:54

Wat een belevenissen!
    Leuke foto's.

• 28 December 2009 - 11:19

Goedhart:

hallo allemaal,super wat jullie beleven.erg leuk dat wij jullie kunnen volgen!wij hebben het kerstdiner alweer achter de rug,wat hebben jullie gegeten? nog veel plezier verder in de jungle.groetjes van aart,lia en jesper

• 29 December 2009 - 15:30

Madre:

hoe is het jullie.? Is alles wel goed ? Ik mis je verslag al een paar dagen. Laat eens iets van je HOREN.