Dag 4 en 5/Van Lake Havasu naar Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Dag 4 en 5/Van Lake Havasu naar Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Dag 4 en 5/Van Lake Havasu naar Flagstaff

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

Gisteren op ons gemak naar Flagstaff gereden met onderweg een authentiek stukje route 66. S Middags een biertje in het dorp en s avonds een kaartje leggen. De temperatuur is hier een stuk lager, 22C en er hangt een dreigende lucht.
Vandaag naar het prachtige Sedona, Red Rock County. Helaas donkere wolken. Eerst koffie en dan een jeepsafari, offroad en langs het ravijn, maar ontzettend mooi. Wel helemaal uit de jeep gespoeld, dat is dan weer beetje jammer, but you can't win them all. Na de jeeptour knapt t weer op en de rotspartijen zijn in het zonlicht echt adembenemend. Genieten!