Sabah - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Sabah - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Sabah

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pauline

31 December 2009 | Maleisië, Kota Kinabalu

Vanochtend vroeg naar het vliegveld voor onze vlucht naar Sabah, een kilometertje of 1000 noordelijker. We gaan daar naar Olaf, een ingeburgerde Nederlander, waar we oudjaar vieren bij hem thuis. Hij heeft de meeste va onze excursies geregeld en is de komende dagen ook onze gids. Aangekomen op de luchthaven van Kota Kinabalu blijkt er één koffer niet te zijn...balen dus. Rapport op laten maken, in de hoop dat hij vandaag boven water komt en bij ons wordt afgeleverd. Als wij bij de pinautomaat op het vliegveld staan, komt de betreffende beambte me halen met de mededeling dat ze hem toch hebben gevonden. Hij zat tussen de koffers naar HongKong, dus daar komen we goed weg.Nu zitten we op de vernada van Olaf's huis. Hij woont hier met vrouw en twee kindjes en oma en vanavond komt de hele familie + nog een Nederlandse ambassaseur(van Kuala Lumpur) hier oud en nieuw vieren. Inmiddels giet het van de regen, maar dat kan ineens weer over zijn. Carmen en Arvin zijn met Olaf mee boodschappen doen.
We willen iedereen vanaf hier vast een hele fijne jaarwisseling wensen met veel oliebollen en natuurlijk een geweldig goed en gezond 2010.

• 31 December 2009 - 08:52

@.:

Jullie ook allen een goed begin, en pas op met vuurwerk. Of met oliebollen. Of met ... nou ja, je ziet maar! ;-)

• 31 December 2009 - 08:59

Madre:

jullie hebben er dus weer een aardig tripje opzitten. En op dit moment is er hier bijna geen 100 meter te lopen zonder gevaar voor eigen leven. Toch is regen wel weer eens lekker toch ?(nou, even dan) Een zeer sp3eciale jaarwisseling toegewenst met z'n allen , dus ook alle voor mij vreemde mensen. God bless you. Shalom, Madre

• 31 December 2009 - 09:58

Ingrid:

Jullie ook en fijne jaarwisseling en een onwijs gaaf, sportief en gezond 2010!!!

• 31 December 2009 - 13:43

Pieter.:

Heerlijk die verslagen van jullie reis,gaat lekker daar,toch?
    Bij deze alvast een goede jaarwisseling en een goed 2010 gewenst vanuit Oud-Beijerland.

• 31 December 2009 - 21:10

Jody:

Bij jullie is het al 2010 dus gelukkig Nieuwjaar! En de allerbeste wensen voor allemaal!!!!!!!

Kus uit hoornaar

• 01 Januari 2010 - 08:02

De Buuf, Roelie:

Allereerst een heel gezond en reislustig 2010! Heerlijk herkendbaar heb ik alle verslagen vanmorgen achter elkaar gelezen. Ik ruik de geuren weer en geniet wel weer een beetje met jullie mee. Groetjes van ons

• 01 Januari 2010 - 10:40

Jacqueline:

Ik wil jullie vanaf hier ook een heel gelukkig nieuwjaar wensen. Wat een leuke verslagen, ik geniet er iedere keer weer van. Nog heel veel plezier daar.

• 01 Januari 2010 - 12:06

Lisa.:

Hee!
    echt super leuk deze verslagen!
    heel veel plezier nog en tot snel!:D
    en oja: gelukkig nieuwjaar!

• 01 Januari 2010 - 17:47

Ine:

namens de gehele familie een gezond en gelukkig 2010

heel leuk om jullie verhalen te lezen, wij voelen ons ook een beetje op vakantie.
    Nog veel plezier de komende tijd en wij zullen ze maandag wel weer gaan verdienen. Verschil moet er zijn, nietwaar?

• 01 Januari 2010 - 19:09

Conny:

Een bijzondere jaarwisseling voor jullie, wel super leuk. Vanaf een koud Papendrecht wensen wij jullie een heel goed 2010 toe waarin we vast weer een aantal gezellige Mah-jong avonden in zullen lassen.
    xx