Zooo moe... - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Zooo moe... - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Zooo moe...

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

14 Augustus 2010 | Nederland, Papendrecht

Na een kort nachtje in Kuta (wekker op 4.10) vliegen we tegen 7 uur richting Singapore. Keurig op tijd en geen oponthoud bij immigratie, dus al vroeg lopen we op Changi-Airport. Onze vlucht naar Frankfurt is pas 's middags, dus hebben we alle tijd om nog even rond te kijken in de prachtige, net geopende Terminal 3. Toen we van de winter hier waren, werd hier nog volop aan gewerkt. Het ziet er echt allemaal geweldig uit, nog wel een beetje stilletjes, maar dat zal binnenkort ook wel veranderen. Keurig op tijd gaan we de lucht in en begint onze vlucht van zo'n 12 uur....blijft een lange zit, maar wel prima verzorgd en genoeg films om uit te kiezen. Om 20.00 landen we in Frankfurt, en dan met de bus naar het hotel, waar ook de auto staat. We duiken snel ons bed in, want 24 uur zonder te slapen, dat ga je toch wel merken. We zijn echter alweer vroeg wakker(5.30) en besluiten maar richting Papendrecht te gaan. Om 10.30 treffen we daar een aantal slaapdronken jongedames aan. Na een heerlijke relaxte vakantie en een lange maar voorspoedige reis, is het ook heerlijk om weer thuis te zijn!

• 14 Augustus 2010 - 19:39

Madre:

en zo is dat !! Slaap lekker in je eigen bed. En tot over een aantal dagen. Zorg goed voor mijn knurfie en vast bedankt. Shalom, Madre

• 14 Augustus 2010 - 20:42

Padre:

Fijn dat jullie weer gezond en wel terug zijn. Het was genieten geblazen, dat hebben we gelezen. Ik wilde je sterkte wensen voor de komende drukke tijd, maar daar ben je al sinds jaren aan gewend, meen ik.

• 15 Augustus 2010 - 08:58

@.:

Welkom thuis!

PS: je MAG slapen in een vliegtuig hoor...