Bijna... - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Bijna...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pauline

25 Juli 2010 | Nederland, Papendrecht

Net terug uit (min of meer) zonnig Zeeland, nog volop aan de was en alweer koffers aan het inpakken voor de volgende trip...heerlijk samen ruim 2 weken relaxen op Bali....we laten huis, haard en kids achter, en gaan morgenavond ri. Frankfurt, vanwaar we dinsdag via Singapore naar Bali vliegen. We hebben er reuze zin in en ik zal proberen jullie via blogverslagen op de hoogte te houden..allemaal fijne vakantie en tot gauw!

• 25 Juli 2010 - 11:58

@.:

Fijne reis, dame & heer!

• 25 Juli 2010 - 12:42

Pa:

We wensen jullie een goede reis en een heel fijne vakantie. We waren een keer op Bali in Sanur. Goed bevallen. Als je even tijd kunt vrijmaken ga dan een paar dagen naar Lombok, dat is zo lieflijk en minder toeristisch dan Bali. Nog beter bevallen. Veel plezier. Tot ziens. Groet Pa & A.

• 26 Juli 2010 - 12:30

Jody:

Ik wens jullie wel een goede reis maar eigenlijk vind ik het niet kunnen. 3x in 1 jaar op vakantie...
    (ik ben stiekem gewoon jaloers) veel plezier!

• 29 Juli 2010 - 10:21

Lizette:

ja, laat ons maar achter!
    we redden het wel:)
    pff, irritaties beginnen wel hier en daar te komen, maar we doen allemaal wat en het gaat hier prima

xxx