Afgeserveerd...maar dan heb je ook wat - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Afgeserveerd...maar dan heb je ook wat - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Afgeserveerd...maar dan heb je ook wat

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

29 Juli 2010 | Indonesië, Batavia

Na een lange en zeer vermoeiende reis, dan toch eindelijk gearriveerd op paradijselijk Bali.Vanaf Frankfurt 12 uur vliegen naar Singapore, dan na 3 uur wachten richting Bali(2.1/2 uur)daarna dik een uur wachten bij immigratie om het land in te komen en vervolgens nog bijna 4 uur met de auto naar onze villa in Lovina. Slecht weer onderweg en het wemelt hier echt van de scooters, er rijden er meer dan auto's, dus complete chaos op de weg. Aangekomen bij de villa, komen de heerlijkste kookluchten ons al tegemoet. We zakken neer in afwachting van een verrukkelijke maaltijd en hopen dan dat de huishoudster er snel van door gaat zodat we kunnen slapen. Om 20.30 liggen we plat en kunnen nog net het licht uitdoen....zzzzzz

• 29 Juli 2010 - 06:39

@.:

Precies, dan heb je ook wat, getuige het prachtige uitzicht...

Je had ook naar de Ardennen kunnen gaan natuurlijk.

Dat verkeer, daar wen je wel aan -het is heel "organisch", een ongeluk zie je zelden of nooit.

Weet niet of je ook een auto hebt, maar ga vooral ook op excursie! Het is daar prachtig :-))