Relaxen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu Relaxen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Pauline Gameren - WaarBenJij.nu

Relaxen

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

29 Juli 2010 | Indonesië, Batavia

Eerst maar s een dagje bijkomen van de reis. Als we na een goede nachtrust(hoe kan het ook anders..?) rond 9 uur opstaan, is de tuinman al druk bezig en de huishoudster heeft al boodschappen gedaan en gaat snel een ontbijtje maken. (We kunnen zelf van een menukaart opgeven wat we willen eten)De huishoudster heeft ook internet geregeld voor ons.Verder hebben zowel huishoudster, tuinman als beveiliging een luizebaan, want wat moet je als je 6 dg p/w 8 uur p.dag werkt in vredesnaam nog aan je tuin doen, of in het huis..alles ziet er dan ook spik en span uit...vandaag maar s lekker op de ligbedden, beetje zwemmen, boekje lezen...mmm...vervelend!

• 29 Juli 2010 - 06:40

@.:

Huishoudster, tuinman, beveiliging. Ik neem aan dat je toch ook wel een portier, chauffeur, kokkin, kamermeisje en butler hebt? ;-)

• 29 Juli 2010 - 07:56

Pa:

En hoe is het met privacy met al die mensen om je heen? Zijn er ook logeerkamers?

• 29 Juli 2010 - 16:50

Lizette:

aaaah, ik ben zooo jaloers, als ik foto's hierbij kon plaatsen had ik ook graag een fotootje gemaakt van ons uitzicht over de tuin vanaf het terras(=
    het klinkt allemaal erg vervelend, misschien had je toch mij moeten laten gaan, zodat jij hier thuis kan relaxen...

wij hebben net gegeten, arvin is inmiddels weer vertrokken, ging prima met hem(heeft de ib-groep gebeld, zn auto schoongemaakt, kleren gewassen en was bezig met boeken)

baroek gaat inmiddels weer goed, denken we, dinsdag had ie wel probleempjes, de mat was nat en ook de krant was niet meer te redden, maar inmiddels gaat het wel weer.

xxxx

• 30 Juli 2010 - 07:45

Madre:

Zo, kunnen jullie wel. Een staf aan personeel en moet het met een schoolmeisje doen om mijn huissie te cleanen. Maar alle, verschil moet er zijn. Fijn, dat jullie goed zijn aangekomen (?) al was de reis dan vermoeiend. Maar wat wil je, twee jonge mensen in de bloei van hun leven. Maak er wat leuks van en tot de volgende keer, Madre

• 30 Juli 2010 - 17:40

Kyra:

nou nou.. daar zou ik me wel kunnen vermaken!:)